BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at arbejde med mennesker? Har du lyst til i en periode at prøve at gøre en forskel i et andet menneskes liv?
Kan du lide mennesker, og er du nysgerrig på hvad hjemmeplejen egentlig laver og hvilken forskel de faktisk gør?
Så kan det være at det er nu du skal stoppe op, og tænke at et job i hjemmeplejen, hen over sommeren, er noget for dig.
Det kan være du lige nu går med tanker om hvad du vil arbejdsmæssigt. Det kan være du overvejer et karriereskift, eller du har lyst til at tjene nogen penge og samtidig gøre en forskel.
Årsagerne kan være/er mange, men en ting er sikkert, vi har borgere og kollegaer der i høj grad vil sætte pris på din hjælp.
Hjemmeplejen i Ebeltoft, bestående af borgerteam 9, 10, 11 og 12, søger lige præcis din hjælp hen over sommeren, og er matchet rigtigt, så også gerne længere.
Vi er i tværfaglige borgerteams i fuld gang med at udvikle en spændende og nytænkende hjemmepleje og hjemmesygepleje. Vi søger dig, der – uanset faglig baggrund og erfaring – brænder for at gøre en forskel for mennesker, med fokus på kontinuitet, kvalitet, sammenhæng og medbestemmelse til glæde for borgerne, og derved bidrage til at skabe en mere værdig hjemmepleje.
Vi tilbyder:
- God introduktion til området og individuel oplæring.
- Et stærkt kollegialt fællesskab, hvor de små tværfaglige teams giver rig mulighed for at lære hinanden godt at kende.
- Tværfaglig sparring og et stort fokus på kompetenceudvikling.
- En høj grad af medbestemmelse i dagligdagen.
- Spændende arbejdsopgaver og erhvervserfaring.
- Gode uddannelsesmuligheder og aftaler, hvis du gerne vil uddanne dig som SOSU-hjælper eller SOSU-assistent.
- Et job i et af Danmarks smukkeste områder.
Da vi kører mange kilometer hver dag, er kørekort en fordel (bil stilles til rådighed).
Der indhentes straffeattest ved tilbud om ansættelse.
Ved spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Klyngeleder Silja Sloth Røn på 23 83 74 27.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Ansøgningsfrist: den 9. juli 2023.
Vi afholder løbende ansættelsessamtaler.
Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).
TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk / job.
Syddjurs Kommune har omkring 44.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en Kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske Kommuner på tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.
Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for Kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i Kommunens vision ”Sammen om det gode liv” og i Kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever ved at borgere, erhvervsliv og medarbejdere i Syddjurs Kommune møder hinanden med nysgerrighed og engagement og skaber i fællesskab rammerne for det gode liv i hele Syddjurs.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Syddjurs Kommune, Tingvej 22, 8543 Hornslet
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://syddjurs.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=9d188522-1f03-4e0d-918a-8240c7ab691f
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5857907