BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
IQ åbner døren til dine administrative ekspertise.
Er du klar til at tage springet ind i en fremtid, hvor ikke to dage er ens og dit bidrag anerkendes på tværs af organisationen?
Søger du et job hvor du får en central rolle i virksomheden og en varieret arbejdsdag med mange forskellige arbejdsopgaver? så læs mere her.
Arbejdsopgaver og ansvarsområder:
- Kalenderstyring, forberedelse af præsentationer og udarbejdelse af rapporter
- Besvarelse af telefonopkald og behandling af e-mails fra kunder, leverandører og samarbejdspartnere
- Identifikation af eventuelle potentielle problemer eller udfordringer og foreslå løsninger til at forbedre effektiviteten
- Håndtering af webordrer og sikring af en fejlfri og effektiv bestillingsproces
- Levering af ugentlig rapportering til direktøren om aktiviteter, webordrer og andre relevante opgaver
- Ad-hoc opgaver indenfor administrativ support til de forskellige afdelinger efter behov
Personlige kvalifikationer og egenskaber:
- Yderst struktureret, organiseret og kommunikativ stærk
- Kender betydning af god kundeservice
- Evnen til at håndtere åben, til tider kort og direkte kommunikation
- Forståelse for at navigere i og prioritere de vigtigste opgaver
- Flydende i engelsk, både skriftlig og mundtligt
Det er en fordel, hvis du har viden eller kendskab til:
- Grundlæggende økonomi, fakturering og godkendelse af fakturaer
- Office 365
- Ordrestyring 3.0
Vi tilbyder:
- En spændende og varieret arbejdsdag
- Et job i en virksomhed i vækst, hvor udviklingen ikke står stille
- Et job med ansvar i tæt samarbejde med ejeren/direktøren
- Et positivt og samarbejdsorienteret arbejdsmiljø
- Konkurrencedygtig løn og gode arbejdsforhold
Ansættelsesvilkår:
- Funktionærlignende vilkår med 38 timer/ugentligt
- Fleksibilitet i arbejdstiden
- Pension og sundhedsforsikring
Om IQ:
IQ er en relativ ung ejerledet virksomhed med et højt teknisk kompetenceniveau, som leverer unikke tekniske løsninger inden for sikringsbranchen. Blandt vores kunder er nogle af Danmarks store og kendte virksomheder med afdelinger i både ind- og udland. Der er en ung kultur i virksomheden og omgangstonen er uformel og bærer præg af åbenhed og humor.
Er du klar til at tage udfordringen op med at være en vigtig del af vores team, så er dette den perfekte mulighed. Ansøg nu, og bliv en del af vores dynamiske virksomhed.
CV og ansøgning til Per Ole fra ExternPartner som assisterer ansættelsesprocessen.
Mail: poj@externpartner.dk
Mobil: +4540419380
Ansøgningsfrist: snarest muligt dog senest 1. marts.
Vi forbeholder os retten til at ansætte før ansøgningsfristen, hvis den rette kandidat findes.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
IQ ApS, Bakketoften, 8541 Skødstrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988734