Vi søger en erfaren og ambitiøs Business Controller til vores spændende kunde i København

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Jobbeskrivelse:

Ansøgningsfrist: 14. august 2023

 

Brænder du for ledelsesrapportering og finansielle analyser? Vil du være en del af et ambitiøst og energisk team med en høj grad af indflydelse? Så er du måske vores nye Business Controller til en af vores spændende facility management kontrakter i Storkøbenhavn. 

 

Månedsrapportering og kontraktudvikling 

Som Business Controller vil du være tilknyttet en af vores spændende kunde-kontrakter, hvor du får ansvar for den månedlige rapportering og for at drive estimater og budgetter for kontrakten. Gennem tæt samarbejde med ISS lederteamet på kontrakten og andre stakeholders, sikrer du økonomisk transparens og indsigt for ledelsen via din værdiskabende rådgivning og store faglighed. Du vil være en værdsat sparringspartner ved hjælp af din store forretnings- og kundeforståelse, der skal sikre et bæredygtigt partnerskab med kunden og fortsat udvikling af kontrakten.
 
Du kommer til at arbejde hands-on med opgaverne, men vil samtidig skulle løfte dig op i helikopteren for at se finansielle udviklings- og optimeringsmuligheder. Du får tæt samarbejde med dygtige og hjælpsomme kolleger fra kontrakten, herunder kontraktens ledelses- og administrationsteam, kolleger fra det pågældende forretningssegment, samt dine øvrige kolleger i Business Finance teamet hos ISS Facility Services Danmark. Du vil desuden have kontakt med diverse stakeholders hos kunden og har derfor solide kommunikationsevner og er god til at opbygge vedvarende relationer.

 

Alsidig hverdag med stor variation i opgaverne

Der er en stor bredde i opgaverne og du får derfor en alsidig hverdag, hvor du hovedsageligt vil fokusere på nedenstående opgaver og være i tæt dialog med kolleger og stakeholders. 

 

  • Udarbejdelse af månedsrapportering og øvrig ledelsesrapportering
  • Udarbejdelse af budgetter og løbende forecast
  • Medvirke til at definere, implementere og følge op på kontraktens aftalte KPI´er. 
  • Opfølgning på finansiel impact af ændringer og udviklingstiltag
  • Optimering og udvikling af processer og arbejdsgange på kontrakten og i Business Finance
  • Support til ledelsen på kontrakten med profit- og omkostningsanalyser, samt ad-hoc analyser og beslutningsoplæg

 

Du vil få rig mulighed for at bruge dine finansielle indsigt og erfaring, både i løsning af de daglige opgaver, men også til at optimere og udvikle de finansielle processer og området generelt. 

 

På sigt vil du i en mindre del af din arbejdstid supportere nogle af vores andre kunder i forretningssegmentet med opgaver tilsvarende de ovenstående. 

 

Solid erfaring og lyst til faglig udvikling 

Du har flere års erfaring med tilsvarende opgaver fra fx en Business Controller rolle fra en kommerciel virksomhed. Din faglighed er høj, det samme er din lyst til faglig udvikling. 

 

Uddannelsesmæssigt har du en relevant uddannelse, som f.eks. Cand. Merc; HD(R) eller tilsvarende. 
Du er rutineret bruger af Microsoft Excel og PowerPoint, har flair for systemer og gerne erfaring med SAP. Du arbejder ubesværet på dansk og engelsk i både skrift og tale.
 
Derudover lægger vi vægt på, at du:

 

  • Arbejder struktureret og har en analytisk tilgang til dine opgaver
  • Har sans for detaljen, men formår samtidig at bevare overblikket
  • Er god til at skabe overblik over store datamængder og oversætter dem til overskuelige oversigter og budskaber
  • Er god til at skabe relationer og har en Business Partnering tilgang til opgaver og samarbejdspartnere
  • Arbejder selvstændigt og proaktivt
  • Trives i et dynamisk miljø og med stor afveksling i opgaverne
  • Er Teamplayer med stort T og bidrager til en god stemning i teamet

 

Du refererer til den ansvarlige Finance Business Partner for området og bliver en del af Business Finance, som består af cirka 30 ambitiøse og engagerede medarbejdere, der hovedsageligt arbejder på ISS Danmarks hovedkontor i Søborg, og som vægter videndeling, samarbejde og faglighed højt. 
 
Din arbejdstid fordeles mellem kundens lokation(er) i Storkøbenhavn og på ISS Danmarks danske hovedkontor i Søborg. 

 

Faglig udvikling i en af Danmarks største virksomheder

Vi tilbyder dig en spændende rolle, hvor du har mulighed for at arbejde med dygtige og ambitiøse kolleger i en af Danmarks største virksomheder, og hvor der er god mulighed for faglig udvikling og en langsigtet karriere. Vores kultur er præget af høj faglighed og en uformel kultur med humor, åbenhed og plads til et godt grin. 

Lønpakken indeholder pensionsordning, sygesikring og andre fordele. Derudover får du forskellige personalegoder, såsom rabatordninger, mulighed for at booke feriehuse i Danmark og udlandet, attraktive kontorfaciliteter og et godt socialt netværk. 

  
Vil du være med på holdet?

Lyder dette som en spændende rolle for dig, så send din ansøgning og CV via linket 'ansøg nu' senest d. 14. august 2023. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os meget til at høre fra dig.
 
Du er velkommen til at kontakte rekrutterende leder, Christina Newton, på tlf. +45 27 80 16 74, hvis du har spørgsmål til rollen. Pga ferieafholdelse er Christina nemmest at træffes til og med den 14. juli og igen fra den 8. august 2023. 

 

 

 

 

 

 ISS is a Place to Be You

Be who you are. Become what you want. Be part of something bigger.
Since 1901, ISS has been a people-first company. Diversity and inclusion have always been in our DNA, and our diverse workforce has played a critical role in fostering our innovation and financial growth, expanding our global footprint and positively influencing our company culture. This includes the diversity of age, ethnicity, gender, disabilities, religious beliefs, and cultural backgrounds among others. We recognize the power of diversity and celebrate the differences that makes us unique.
We seek to be a place of belonging and create places where people are respected, embraced, and valued for exactly who they are. We take our social obligation seriously to improve lives, make a difference in our communities, and protect our planet. Because when we get things right, the world works better. And that is what drives us. 


dk.issworld.com

 

#APlacetoBeYou 

 


 

Uddannelsesniveau: Ingen
Arbejdserfaring: 1-2 år

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

ISS Facility Services A/S, Gyngemose Parkvej 50, 2860 Søborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://iss-world-services-as.contactrh.com/jobs/10868/41803694/da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5889669

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet