BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Beskrivelse
Er du en driftsstærk regnskabsmedarbejder, og trives du i en rolle med varierende arbejdsopgaver i en international virksomhed? Er du kvalitetsbevidst, struktureret og trives du med både at arbejde selvstændigt og i et team? Så er denne stilling som regnskabsmedarbejder lige noget for dig!
Som regnskabsmedarbejder hos Carletti A/S Danmark bliver du en del af økonomiafdelingen på i alt fem medarbejdere. Du vil referere til og arbejde tæt sammen med virksomhedens regnskabschef omkring driften af bogholderiet. Dine primære ansvarsområder vil være kreditor- og debitorbogholderiet, som blandt andet indebærer opgaver som bogføring, betalinger og afstemninger. Hos Carletti A/S får du mulighed for at bidrage til en kvalitetsbevidst organisation med et højt serviceniveau. Derudover får du en bred kontaktflade på tværs af organisationen samt gode muligheder for at udvikle dig personligt såvel som fagligt i denne stilling.
Stillingen er på 37 timer.
Arbejdsopgaver
- Kreditorer
- Håndtering/godkendelse af indkomne fakturer
- Bogføring
- Betalinger
- Debitorer
- Bank
- Afstemninger
- Deltagelse i månedsafslutning
- Deltagelse i årsafslutning
- Ad-hoc administrationsopgaver
Om virksomheden
Carletti A/S har eksisteret siden 1918 og er i dag moderselskabet i Carletti-koncernen, der også består af to datterselskaber i Polen og Finland. Carletti udvikler og producerer chokolade- og slik. Af kendte produkter under egne mærker kan nævnes P-tærter, Skumbanananer, Big Ben Karameller og Evers Bolcher. Derudover står Carletti bag en række private labels. Carlettis’ produkter sælges primært i Danmark og Nordeuropa. Virksomheden beskæftiger godt 450 medarbejdere heraf 180 i Danmark. Carletti har hovedsæde i Skødstrup og produktion i både Skødstrup og Vejle samt Polen og Finland.
Du tilbydes
- En fuldtidsstilling
- Fleksible arbejdstider
- Pensions- & fritvalgsordning
- Sundhedsforsikring
- Medarbejderrabat på produkter
- 5 ugers ferie + 5 feriefridage
- Fri parkering
- Løn efter kvalifikationer
Personlige kompetencer
Som medarbejder er du driftsstærk med en proaktiv tilgang til arbejdsopgaverne og fokus på at levere høj service. Din evne til at håndtere både selvstændige og samarbejdsorienterede opgaver, hvor du er villig til at påtage dig ansvar og nye udfordringer, gør dig til en værdifuld del af teamet. Det er desuden afgørende, at du sætter en ære i kvalitet og kan få afsluttet igangværende opgaver til rette tid. Som person er du iderig samt besidder gode kommunikative evner, og du bidrager til fællesskabet.
IT-kompetencer
Du besidder solide IT-færdigheder. En vis erfaring med Excel vil desuden være en fordel i jobbet.
Erfaring & uddannelse
Minimum 3-5 års erfaring fra en lignende stilling. Erfaring vægtes højere end uddannelse.
Sprog
Dansk og engelsk i både skrift og tale.
Kontaktpersoner
Amalie Thorndal og Søren Christiansen
Ansøgningsproces
Vi foretrækker at modtage dit CV, hvor hver ansættelse beskrives med arbejdsopgaver og resultater. Hvis du ønsker at sende både en ansøgning og et CV, bedes du samle dem i et enkelt dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden dit samtykke og uden at du er blevet informeret om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=51698e9a)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Proselection ApS, Hammerensgade, 1267 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6130812